עדיין לא מנויים שלנו?

יצירת מנוי חוסכת זמן, ואין צורך לזכור להזמין בכל פעם מחדש.

איך זה עובד?

מרכיבים את הסל

עם המוצרים האהובים עליכם ואנחנו נדאג למוצרים טריים ואיכותיים

בוחרים תדירות, יום ושעה

שבועי, דו-שבועי או חודשי, לפי הצורך, תמיד אפשר לערוך ולעדכן

מזינים פרטי תשלום

החיוב יתבצע לאחר אספקת ההזמנה, בהתאם לתדירות שנבחרה.

מרגישים עדיין מבולבלים?

כאן תוכלו למצוא תשובות לשאלות נפוצות

הזמנות המנוי נוצרות באופן אוטומטי יומיים לפני מועד האספקה וזאת בהתאם לתדירות וליום החלוקה שנבחר, למעט מקרים מיוחדים בהם יום המשלוח אינו זמין באותו השבוע (למשל בחגים ומועדים) - במקרה כזה, המערכת תייצר הזמנה ליום קרוב ומועד האספקה יעודכן בהודעת התזכורת ובמייל!

כשנוצרת הזמנת מנוי נשלחים סמס תזכורת עם תאריך אספקה ומייל מ – postmaster@rexail.co.il‏. למייל מצורף פירוט הזמנת המנוי החדשה בקובץ PDF, בגוף המייל תמצאו פירוט לגבי חוסרים צפויים לפי המלאי הזמין באתר. בנוסף, בגוף המייל יופיע קישור מהיר וישיר לעריכה/ביטול של ההזמנה (ללא צורך בתהליך התחברות).

שימו לב! הזמנות שנוצרו על ידי המשתמש או על ידי המנוי הן באחריות הלקוח! נא לשים לב להודעות ועדכונים חשובים. במידת הצורך ניתן לפנות לבית העסק בשעות הפעילות.


ניתן להוסיף מנוי חדש בעמוד ״מנויים שלי״ (לאחר התחברות).

שלב ראשון - יש להרכיב את הסל ממוצרים שאתם הייתם רוצים לקבל באופן קבוע. אחרי שסיימתם ללקט את המוצרים, יש ללחוץ על כפתור ״המשך לתשלום״ ומיד תועברו לעמוד ״סל הקניות שלי״ בו תוכלו לסקור את כל המוצרים שהוספתם לסל ולשנות במידת הצורך.

שלב שני - בחירת תדירות, יום ושעה מועדפים לאספקה.

שלב שלישי - הזנת פרטי תשלום. לאחר הוספת או בחירת כרטיס אשראי לתשלום, יש ללחוץ על כפתור ״שמור מנוי״ כאשר לאחר מכן יוצג על המסך אישור שהמנוי נקלט יחד עם פרטי המנוי. החיוב יתבצע לאחר אספקת ההזמנה, בהתאם לתדירות שנבחרה.


ישנן שתי דרכים לעריכת ההזמנה:

1. באמצעות מייל אישור ההזמנה מ – postmaster@rexail.co.il המכיל קישור ישיר לעריכת/ביטול ההזמנה (ללא צורך בתהליך התחברות) הנשלח אוטומטית בסיום יצירת ההזמנה.

2. בעמוד ״המנויים שלי״ (לאחר התחברות). בעמוד זה תוכלו לצפות במנויים שלכם. כדי לערוך/ להקפיא/ לבטל מנוי קיים יש ללחוץ על ״צפיה במנוי״ ולבחור את הפעולה הרצויה.


חוסרים של פריטים באתר בית העסק יכולים להיגרם מסיבות שונות, לדוגמא: פריט מסוים הגיע והוכרז כלא ראוי לאריזה, או פריט לא בעונה, או מגודל בכמויות קטנות או מכל סיבה אחרת. אל דאגה! פריטים שקיימים במנוי ולא סופקו בהזמנה עקב חוסרים, לא יחוייבו.


אם ההזמנה מהמנוי כבר נוצרה (יומיים לפני מועד האספקה), שינוי מועד האספקה אפשרי ע"י יצירת קשר עם בית העסק.